TVstar ;)

Haha godmorgon höll jag på och säga! Inte konstig eftersom jag precis vaknade.. var så himla trött! Vet inte hur länge jag sov men guud vad skönt! Fast när jag vaknade kändes det som jag hade feber och jag var helt snurrig men nu känner jag mej vanlig igen, tror jag.. fortfarande skittrött! xP

Idag var klassen på Tekniska muséet och spelade in TV och radio, ja, vi var med på Öppna kanalen klockan 17.30 förut idag! Haha! Men jag har ingen TV ju, så jag kollar på internet, men uuuusch jag pratar skiittyst och ser helt förj*vlig ut! XD Men eftersom jag är så snäll så får ni en liten länk! Hihi! Klicka här :$

Nu ska jag äta tror jag, iaf kolla vad det blir för mat! ;)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0