Bilder från Gotland!

Suck, jag borde verkligen åka till mamma med gitarren och lämna den idag.. men det är ju så hiiiimla jobbigt! Eller tråkigt, framför allt! :( Jag måste ju inte, men jag kan heller inte vara utan den hos mamma, och hämta den i veckan.. nej, då är det bättre att göra det nu..

Ja va skönt, det löste sej, pappa tar den imorn, för han ska på språkrese-möte precis vid min teater så jag kan möta han och ta den! Puuh! ;)

HJÄLP! Det är teater uppspel på onsdag! Och vi har inte ens fått hela manuset!!! :O Det är helt sjukt! :S Känns som vi kommer sååå faila! :(
Aja, vi får hoppas att det går bra.. vi har en tvåtimmars-lektion imorgon och genrep på onsdag...

Här kommer lite blandish bildish från Gotland! :D
(Jag tog med systemkameran också men dom kan jag inte ladda över påden här datorn, men dom kommer nog nästa vecka :))


Fint, klockan halv sex pm!

Haha toknos! :D

Spejsat träd xP

Hihi, sovande sötis! ;p

...sandhögar (:

Snurrig gräslök.. x)

Tvilling =)<3

Vi.. :D

En liten bäck, som gjorde att vi gick vilse ;O

Haha, bjuder på den xD

Siggepigge :)

Jag ser lite läskig ut men det får ni leva med! ;/

Coolt, vattnet byter färg :p

Lilla Frejish :)

Sigrid.. kollar ner i studsmattan ^^<3

Haha, den skogen gick vi vilse i! xD

Sötnos :)

Blomma =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0