17 maj

Godmorgon sömntutor!
Idag är jag glad, inte pigg, men glad! :D Ska försöka vara det hela dagen, men vi har matte och så.. så vi får se hur bra det går ;)
Jag har tagit en liten dusch... jag gillar inte att duscha.. jo, oftast.. men inte idag x/
Iaf, sitter här med en kopp te och lyssnar på musiiiik! =) Ska gå om en timme... now u know.. ^^

Näe men min pappa har fått nåt i huvvet eller så för han har tagit semester från sitt jobb i två veckor och ska inte resa bort eller något (han har inte vart utomlands sen jag var bebis :O) nej, han ska gå upp jättetidigt varje morgon och gå ut och gå! Och så har han nåt projekt på gång och jag får inte veta vad det är! :S Haha aja, nu vet ni lite mer! ;p

Nu ska jag skriva ett nytt inlägg :D
pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0