Nu äre väl på tiden med lite hiss och diss? ;)


SPOTIFY!
Asså jag blir så irreterad när jag ser t.ex. grupper på facebook som heter typ "Hatar reklamen på spotify" elr liknande, jag tycker man ska vara glad för det man har! Jag tycker det är skitbra med spotify, man kan lyssna på nästan vad som helst! Reklamen är inte ens ofta, då å då, klarar ni inte det tycker jag ni ska lyssna på musik på något annat sätt! Klaga inte era bortskämda skitungar! ;p




NÄR VUXNA KOLLAR SINA BARNS VÄNNERS BLOGGAR FÖR ATT "HA KOLL" PÅ SITT BARN!
Jag vet att bloggar som min är offentlig, men jag tycker ändå att det är väldigt orättvist mot sitt barn att kolla dens kompisars bloggar bara för att se att den inte gör något dumt! Tycker det är dålig stil! Jag vet att vem som helst kan kolla men det är bara så här jag tycker.. jag skulle aldrig göra så mot mitt barn, jag skulle möjligen kunna kolla för skojjs skull men aldrig för att liksom kunna skälla ut mitt barn! Om jag var riktigt, riktgit orolig och inte hade en aning om var mitt barn var nånstan, då kanske! Men.. nej det är inte schysst.. Jag förstår att man kanske gör det, men det finns en gräns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0