Rubrik?

Tjatja!
Har precis kollat på sista avsnittet av Andra Avenyn, ever! Haha, sorgligt :(
Nämen jag har faktiskt inte alls mycket att berätta... vi sprang på idrotten idag, och jag höll på att dööö för jag kunde inte andas :O Nej men det var så jävla jobbigt.. jag fattar inte min konstiga andning? Det är inte astma, jag har rena lungor, är frisk, strupen är inget fel på, har starka lungor t.o.m ;) och ja, ingen läkare märker något fel?? :S
Jag dör om det inte försvinner snart!! Tänk om jag kommer ha så resten av livet! :(
Aja, här är några bilder ni kan roa er med :p

Min vän Elton haha :D

Hahahahahah!

Heting!! =)<3

Haha! My word! XD

Om jag hade blitt en pojke hade jag hetat Elon! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0