Lördag med bilder!

Förlåt förlåt  för denna dåliga uppdatering!
Men man måste ju ha ett liv med hehe,, precis som jag ska ha ikväll haha nej jag ska bara vara ensam hemma och äta godis framför teven xP Men jag kände att jag behövde det haha hur mobbat det än låter (a)..

Igår hade vi ju picknick och den blev faktiskt ritkigt lyckad, och grymt mysigt var det! Kallt, men mysigt! Vi fick tillslut igång grillarna och Fredda var en riktig hjälte som fixade hamburgarna haha, som hade mosats till en enda stor gegga! :S
Och Terese och hon var så gulliga och hade köpt två tårtor med såna här fyrverkeri ljus i och vi fick jättesöta muggar av Hanna och Johanna! :D<3333
Sen sov jag hos Elin och det var väldigt mysigt! Elin tog bilder så vi får hoppas att dom kommer så småningom ;p

Jag har ju ingen kamera så jag tog lite bilder med mobilen men det blev inte så många :/ Här är dom iaf! =D

I början gick det då inte så bra med grillningen..

Men då kom söta lilla Tess på att vi kunde ju läsa instruktionerna!

Då gick det bättre x)

Älskling med tandställning!!!! :D<3333

Sötnosen! =)<3

Myyyys! :D

Hur söt får man vaaaaaaaaa??<333333333333333

Haha toknosar<3

Gullungar!

Minna, beredd att slå till! ;p

Hehe, elden hamnade visst lite snett..


Vad händer där uppe? :)

MÅSAR! JÄVLA MÅSAR!!

Ojojoj :S

Va? nej dt märket var där innan! :O

:(

Tack för kaffet.

Tyckte dt var lite kul ^^

Haha sötnöt! <3


Ja, nu hade jag inge fler bilder =)
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: freddish

hahahahaha snääääälla ta bort den när jag håller tårtan (a) XD ser ut som jag har ätit 2 tårtor innan å vill sluka den där oxå !!!!!!!!!!!!! hahahaha snäääääääääääälllaaaaaaaaaaaa

2010-05-09 @ 00:25:24
URL: http://bakomminasolglasogon.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0