Vi missade det fucking jävla skit tåget!...

Vi missade det fucking jävla skit tåget!!! Hur fan kunde vi!!? Nu sitter vi på nästa tåg, som kmr fram 5 min innan båten går! Enda chansen är om båten oxå är försenad.. Men FAN HELVETES JÄVLA FUCKING SKIT JAG SKA FAN AAAAAAH!!! Nu sitter vi här och ber. Ja, vi ber. Till Gud. Om att komma med båtjäveln! Och lyssnar på människor, som sitter här och klagar över att dom glömde sina jävla solglasögon hemma! Fan jag har lust att bara slå ner dom! Dom ska för i helvete inte sitta här och tro att dom har så jävla stora problem! Men dom enda problemen dom har sitter i deras fula kukhuvuden (Ursäkta språket men snälla, försök tänka er in i min störda jävla pucko situation)! Nu har jag lättat mitt hjärta lite, haha, tack dt behövdes! ;) Fuck of era lyckliga jävlar! :p<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0